Napi agyhalál

 2012.05.29. 13:52

Eddig sem voltam elszállva az itteniek ügyintézési készségétől, de ilyet még nem pipáltam.Felhív a qatari DHL,hogy ott van két konténerünk, de ahhoz, hogy behozzák Dubaiba, kell az eredeti Clearing Letter tőlünk. Semmi gond, emberét küldi másnap az irodába érte, én addigra összekészítem.

Gondoltam, hogy egy DHL-nek azért ez nem egy nagy mutatvány

Másnap van, senki nem jön. Rossz érzés indul. Telefon az embernek. Mi van? Azt mondja, hogy nem érti, mert a kollégája már rég elindult hozzánk. Nem volt? Nem volt.  Jön a nap kérdése: Dubai Office, nem Qatar? Mégis mi a répa lenne, amikor ez egy dubaji cég? Erre: Jaaa…Akkor küld valakit, mi is a cím? (nem mindtha nem mondtam volna előző nap, meg nem lenne ott az összes dokumentumon)

Érted. Mert ha mondjuk pék lenne az ember, akkor megértem, véletlen Qatarba küld két kiló cipót. Nade könyörgöm, ez egy szállítmányozó!

Letettem a telefont és azon elmélkedtem, hogy az egy dolog, hogy valahol a 40 fokos Qatari napsütésben ott bolyong egy szerencsétlen ember, aki nem érti, hogy az adott irodát miért nem találja. A másik fele az, hogyha nem hívom fel, hanem rá várok, akkor körülbelül ott rohad meg a cuccunk, mert ugye nincs clearing letter.

(amúgy az teljesen normális, ha mondjuk két hét után érdeklődsz, hogy mi van már, akkor az lesz a válasz, hogy hát Sir, kellene a clearing letter. Mintha misem történt volna. Tiszta Gazdálkodj Okosan. Vissza a startmezőre…

és egy kis fotógaléria...

Címkék: élet külföld dubai arab ciki hozzáállás dubaj bevándorló emirátusok arábia

A bejegyzés trackback címe:

https://dubaimaskepp.blog.hu/api/trackback/id/tr324552933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Felhokfelett 2012.06.02. 10:35:55

Szia!

Jo kis blog, egyik ismerosom kuldte el a linkjet es most a lusta hetvegen at is olvastam. Szinte az osszes bejegyzesben magamra ismertem :) en is nap mint nap talalkozom hasonlo helyzetekkel, ugyan meg a jogsi nincs meg, de az ugyintezes, kajarendeles, british csajok esatobbi :)
Tovabbi jo "vasarnapot"!
Dubai nem rossz hely, irjal tovabbra is lelkesen, varjuk!

Lee&a 2012.06.06. 10:31:44

Mostanában nem történik semmi? Ennek egy részről örülök, de közben hiánylom az új bejegyzést. :P

pszichonauta 2012.06.12. 01:11:59

Cső! Jó a blog, már a kezdetektől fogva olvasom.
Engem is az iszlám megismerése vonz, mert elég sokat foglalkoztam a témával(nem fogok hazudni, nincs róluk túl jó véleményem).

A másik ami miatt érdekel Dubaj, hogy Magyarországon sokan úgy beszélnek arról az országról, mintha itt lenne a szomszédban. Én állítom, hogy lassan billen a mérleg, és több ember fog kimenni Dubajba, mint Angliába.
És egyáltalán nem a luxusprostik, hanem a diplomás emberek. Dubaj szerintem benne van a magyarok top5 kivándorlási célországában :D

Dubaimaskepp · http://dubaimaskepp.blog.hu 2012.06.12. 14:54:29

@pszichonauta: Bizonyos szempontbol tenyleg "itt van" 110.000-ert mar van repjegy.

MEg ez egy ongerjeszto folyamat. Minel tobb magyar jon ki, annal tobb kinal lehetoseget az ismeroseinek....

Dubaimaskepp · http://dubaimaskepp.blog.hu 2012.06.12. 14:55:33

@Lee&a:

Orulok, hogy hianyoznak az irasaim... Elegge el voltam uszva mostanaban, de igerem jon iras is, meg fotogaleria is....

Dzsekszi 2012.06.20. 19:45:18

Én is várom az írásaidat,nagyon szórakoztatóan tudod megírni :)Azért jól látszik,hogy bárhova kerül az ember, talpraesettnek,és egy kicsit rafkósnak is kell lenni,az tuti.
süti beállítások módosítása