Dubai másképp... - Utolsó kommentek
blfr7@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/03/16/vezetni_tanulok_1_resz/full_commentlist/1#c36454496
Válasz erre: Vezetni tanulok (1. rész)
2019-01-06T09:25:23+01:00
2019-01-06T09:25:23+01:00
Rihards
http://blog.hu/user/1134412
Great info for new drivers - <a rel="nofollow" href="https://burnickis.lv/">burnickis.lv/</a>
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/03/16/vezetni_tanulok_1_resz/full_commentlist/1#c35668527
Válasz erre: Vezetni tanulok (1. rész)
2018-08-14T10:55:41+02:00
2018-08-14T10:55:41+02:00
spocis
http://blog.hu/user/1379427
just a reminder, <a rel="nofollow" href="http://www.krustojumi.lv">www.krustojumi.lv</a> - they are the best!
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/03/16/vezetni_tanulok_1_resz/full_commentlist/1#c35619399
Válasz erre: Vezetni tanulok (1. rész)
2018-08-04T17:54:48+02:00
2018-08-04T17:54:48+02:00
spocis
http://blog.hu/user/1379427
The one above is the best one, <a rel="nofollow" href="http://www.krustojumi.lv/b-kategorija">www.krustojumi.lv/b-kategorija</a>
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/03/16/vezetni_tanulok_1_resz/full_commentlist/1#c35558759
Válasz erre: Vezetni tanulok (1. rész)
2018-07-23T17:45:52+02:00
2018-07-23T17:45:52+02:00
Rihards
http://blog.hu/user/1134412
Driving school in Riga - <a rel="nofollow" href="https://krustojumi.lv/b-kategorija/">krustojumi.lv/b-kategorija/</a>
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/03/16/vezetni_tanulok_1_resz/full_commentlist/1#c35464617
Válasz erre: Vezetni tanulok (1. rész)
2018-07-04T18:24:34+02:00
2018-07-04T18:24:34+02:00
Ashley Madison Freemon
http://blog.hu/user/1370531
Great YouTube channel for girls and womens - <a rel="nofollow" href="https://www.youtube.com/channel/UC8zcaTTsMA9F_9VYF5D8U4w">www.youtube.com/channel/UC8zcaTTsMA9F_9VYF5D8U4w</a>
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/03/16/vezetni_tanulok_1_resz/full_commentlist/1#c32608401
Válasz erre: Vezetni tanulok (1. rész)
2017-03-10T10:30:25+01:00
2017-03-10T10:30:25+01:00
Rihards
http://blog.hu/user/1134412
Nice info about driving license <a rel="nofollow" href="https://autoskola-eksperts.com/">autoskola-eksperts.com/</a>
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/03/16/vezetni_tanulok_1_resz/full_commentlist/1#c30494262
Válasz erre: Vezetni tanulok (1. rész)
2016-06-04T08:22:01+02:00
2016-06-04T08:22:01+02:00
burntheroad2016
http://blog.hu/user/1134706
Driving school that blows your mind in better view <a rel="nofollow" href="http://autoskola-eksperts.com/b-kategorija/">autoskola-eksperts.com/b-kategorija/</a>
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/03/16/vezetni_tanulok_1_resz/full_commentlist/1#c30393434
Válasz erre: Vezetni tanulok (1. rész)
2016-05-29T11:18:26+02:00
2016-05-29T11:18:26+02:00
Rihards
http://blog.hu/user/1134412
Best driving school in Latvia, Riga <a rel="nofollow" href="http://autoskola-eksperts.com/">autoskola-eksperts.com/</a>
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/04/17/itt_elo_nepek_sorozat_1_resz_az_angolokrol/full_commentlist/1#c21128532
Válasz erre: Itt élő népek sorozat 1.rész- Az angolokról
2013-11-28T01:17:36+01:00
2013-11-28T01:17:36+01:00
Sydneyke
http://blog.hu/user/209275
Várom a filippinós posztot :)
https://dubaimaskepp.blog.hu/2013/01/19/expatek_dubaiban/full_commentlist/1#c19315965
Válasz erre: Expatek Dubaiban
2013-03-20T10:13:20+01:00
2013-03-20T10:13:20+01:00
pszichonauta
http://blog.hu/user/675774
A blog elindult, majd ismét leállt? :D
https://dubaimaskepp.blog.hu/2013/01/19/expatek_dubaiban/full_commentlist/1#c18844390
Válasz erre: Expatek Dubaiban
2013-01-20T12:51:08+01:00
2013-01-20T12:51:08+01:00
Hölgypilota
http://blog.hu/user/691239
Repülés kapcsán szerzett élmények az ezeregyéjszaka városáról és az országról - <a rel="nofollow" href="http://repulnijo.hu/2009/03/23/sivatagi-airshow-arabiaban/">repulnijo.hu/2009/03/23/sivatagi-airshow-arabiaban/</a><br />
lassan négy éve már, ideje lenne visszamenni.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/11/03/varosok_kepekben_4_resz-_jeddah/full_commentlist/1#c18515658
Válasz erre: Városok képekben 4. rész- Jeddah
2012-12-11T00:20:00+01:00
2012-12-11T00:20:00+01:00
pszichonauta
http://blog.hu/user/675774
Már nem lesz új post?
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/03/16/vezetni_tanulok_1_resz/full_commentlist/1#c17993054
Válasz erre: Vezetni tanulok (1. rész)
2012-10-08T16:19:11+02:00
2012-10-08T16:19:11+02:00
Maris1234
http://blog.hu/user/758563
Dubai driving school are good! Check Latvian alternative driving school - <a rel="nofollow" href="http://www.autoskola-presto.com">www.autoskola-presto.com</a>
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/08/megint_szaud-_arabia/full_commentlist/1#c17971810
Válasz erre: Megint Szaúd- Arábia
2012-10-05T15:42:37+02:00
2012-10-05T15:42:37+02:00
Lee&a
http://blog.hu/user/196482
Kultúrákat bírálni..hát :)<br />
Szerintem ők jobban tudják, hogy mit és miért tesznek, ítélkezni meg nem a mi dolgunk. Nekik mi vagyunk érthetetlenek. :)<br />
Véleménye persze mindenkinek lehet ;)
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/08/27/ramadan_gyakorlatban/full_commentlist/1#c17971719
Válasz erre: Ramadán gyakorlatban
2012-10-05T15:30:56+02:00
2012-10-05T15:30:56+02:00
Lee&a
http://blog.hu/user/196482
Ez jó kis poszt volt :)<br />
A Ramadan utáni nagy evésre meghívott valaki?
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/09/25/varosok_kepekben_4_resz-_abu_dhabi-_ferrari_world/full_commentlist/1#c17946902
Válasz erre: Abu Dhabi- Ferrari World
2012-10-02T16:44:54+02:00
2012-10-02T16:44:54+02:00
Dzsekszi
http://blog.hu/user/127186
Ez csak fiúknak való,szerintem is egy felesleges beruházás volt.Na jó,Khaldoon kapott valami magas állami olasz kitüntetést ezért :)Szerintem az ő imigenek nem nagyon ártott,mert még mindig a kormányban van :) Mit nekik egy kis veszteség.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/09/25/dubai_297/full_commentlist/1#c17946852
Válasz erre: Városok képekben 2. rész- Dubai
2012-10-02T16:40:17+02:00
2012-10-02T16:40:17+02:00
Dzsekszi
http://blog.hu/user/127186
Csodaszép,kíváncsi lennék rá élőben is :)
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/08/27/ramadan_gyakorlatban/full_commentlist/1#c17907074
Válasz erre: Ramadán gyakorlatban
2012-09-27T10:32:07+02:00
2012-09-27T10:32:07+02:00
T-Bag
http://blog.hu/user/27246
Köszi a választ közben kiderítettem, hogy olcsóbb a sör, mint New York-ban, ahol jelenleg melózom, ramadan 2013 júli 9 - aug 7, tehát májusban, vagy júniusban megyek.<br />
Köszi még egyszer....
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/08/27/ramadan_gyakorlatban/full_commentlist/1#c17904009
Válasz erre: Ramadán gyakorlatban
2012-09-26T21:02:37+02:00
2012-09-26T21:02:37+02:00
Dubaimaskepp
http://blog.hu/user/715377
@ T-Bag<br />
<br />
Nyaron alapvetoen nem erdemes idejonni ,mert iszonyu meleg van. Amugy zart helyeken lehet enni Ramadan alatt is.<br />
<br />
Alkoholos ital hotelok barjaban van. Nem tudom pontosan mennyibe kerul, ...de Dubai nem arrol hires, hogy olcso...de ha a sor a legfontosabb szerintem talasz ennel olcsobb turistacelpontot
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/08/27/ramadan_gyakorlatban/full_commentlist/1#c17898637
Válasz erre: Ramadán gyakorlatban
2012-09-26T12:07:19+02:00
2012-09-26T12:07:19+02:00
T-Bag
http://blog.hu/user/27246
Nagyon jó az oldal, így kedvet kaptam 1 kis dubaji kirándulásra. Viszont lenne 1 pár kérdésem:<br />
1. 2013-ban mikor lesz a Ramadan?<br />
Ramadan idején, ha megyek gyakorlatilag minden zárva? gondolok itt az éttermekre, utcai kajáldákra, piacokra stb.<br />
3. Ha jól értem én sem ehetek, ihatok reggeltől estig?<br />
4. Van-e sőr és milyen áron?<br />
<br />
Köszi.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/09/25/varosok_kepekben_4_resz-_abu_dhabi-_ferrari_world/full_commentlist/1#c17898029
Válasz erre: Abu Dhabi- Ferrari World
2012-09-26T11:17:18+02:00
2012-09-26T11:17:18+02:00
kifordított nagyanyó
http://blog.hu/user/557666
A szentély.:P
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/09/25/varosok_kepekben_4_resz-_abu_dhabi-_ferrari_world/full_commentlist/1#c17896400
Válasz erre: Abu Dhabi- Ferrari World
2012-09-26T08:10:28+02:00
2012-09-26T08:10:28+02:00
sagpeti
http://blog.hu/user/40037
Ha jol tudom Khaldoon pozitiv megitelese megcsappant amiatt, hogy meg mindig veszteseges a beruhazas, es hogy miert nem a Disneyland-et valasztotta annak idejen.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/09/25/varosok_kepekben_4_resz-_abu_dhabi-_ferrari_world/full_commentlist/1#c17896362
Válasz erre: Abu Dhabi- Ferrari World
2012-09-26T07:59:40+02:00
2012-09-26T07:59:40+02:00
Shopping
http://blog.hu/user/128696
Ennyi?<br />
Lapos...
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17895549
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-09-25T23:33:30+02:00
2012-09-25T23:33:30+02:00
hetykusz
http://blog.hu/user/628318
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17895437" class="reply_nick_715377" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17895437 );">@Dubaimaskepp</a>: <br />
<br />
Szerintem jobb lesz... hidd el! Pontosítok! Hasonló lesz a helyzet európában, mint itt, mert öregedő társadalmak, és rövidesen az eltartottak száma magasabb lesz, mint a termelőké. Amerika sem véletlenül szenved. Jelenleg a mexikói bevándorlók a dél-amerikai betelepülők azok aki gondot okozhatnak. Római birodalom bukását érdemes tanulmányozni... rövidesen eljut európa erre a szintre. <br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://erettsegizz.com/tortenelem/a-nyugatromai-birodalom-valsaga-es-bukasa/">erettsegizz.com/tortenelem/a-nyugatromai-birodalom-valsaga-es-bukasa/</a><br />
<br />
A rabszolga a dolgozó... Egy fontos mondat mindent elárul.<br />
<br />
"A tartományokból származó katonák nem tekintik hazájuknak Rómát és nem hajlandók harcolni érte."<br />
<br />
Ezzel leírták szépen azt az okot, miért kell egy népcsoportnak összetartani, és a seggén maradni.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17895437
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-09-25T23:12:23+02:00
2012-09-25T23:12:23+02:00
Dubaimaskepp
http://blog.hu/user/715377
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17895204" class="reply_nick_628318" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17895204 );">@hetykusz</a>: <br />
<br />
1. Szemelyes velemeny: Az emberek nem azert emigralnak, mert most rossz a helyzet, hanem mert azt latjak, hogy nem lesz jobb. A haboru utan mar javulas van, ezert sincs annyi emigrans.<br />
<br />
Aztan a nyers szamok. (csak USA statisztikat talaltam, ebben a tobbi orszag nincs is benne) <br />
<br />
2. Itt talaltam egy USA statisztikat 1900-1909 kozott 700,000-en emigraltak az USA-ba. Ugyhogy kicsit santit ez nopsztalgikus "merbezzegregen" minden milyen jo volt.<br />
<br />
Forras:<br />
<a rel="nofollow" href="http://immigration-online.org/560-hungarian-immigrants.html">immigration-online.org/560-hungarian-immigrants.html</a><br />
<br />
3. A haboru utanrol ugyanitt csak ennyit: The post-World War II period saw the coming of several smaller immigrant waves that may have brought as many as another 130,000 Hungarians to the United States.<br />
<br />
A 130,000 egy nagyobb varos am. <br />
<br />
Szoval azt gondolom, hogy az ember (es ezzel nincs baj) mindig is olyan volt hogyha valahol jobb korulmenyeket sejtett, akkor ment. Igy volt ez 10,000 eve is, meg igy van ma is.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17895204
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-09-25T22:43:56+02:00
2012-09-25T22:43:56+02:00
hetykusz
http://blog.hu/user/628318
1944-től az emberek nyomorban éltek... Senki sem ment külföldre, és túlélték azt az időszakot. Volt bennük tartás... A mai ember már rosszabb, mint egy díszhal... igények vannak, elvárások, meg a jólét iránti vágy, de úgy igazán senki sem akar megszakadni a munkától... elmegy inkább csicskának külföldre, mert ott minden jobb, meg egyszerűbb... meddig? addig, amíg ugyan oda nem jut az adott ország, ahol a magyarok vannak. A kényelmes külföldi lét magában hordozza, hogy a gyarmatok megtermelik az életszínvonalt, aztán a jóléti államok meg felélik. Jelenleg még működik a dolog, de lassan a gyarmatok lakói beszivárognak, és szép lassan elérik, hogy egy szintre csússzanak a gyarmatosítók a gyarmatokkal... idő kérdése... több vagyona nem lesz a bolygónak, csak igazságtalan elosztás. A bolygó népessége csak nő, tehát a javak újrafelosztása rövidesen megtörténik. Kína elkezdte...
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/03/28/magyar_tenyleg_magyarnak_farkasa/full_commentlist/1#c17683994
Válasz erre: Magyar tényleg magyarnak farkasa?
2012-09-01T10:28:14+02:00
2012-09-01T10:28:14+02:00
Dubaimaskepp
http://blog.hu/user/715377
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/03/28/magyar_tenyleg_magyarnak_farkasa?fullcommentlist=1#c17666849" class="reply_nick_389857" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17666849 );">@zséroskenyér</a>: <br />
<br />
Eloszor is, nyilvanvaloan minden ilyen kijelentes altalanositas, mindig vannak kivetelek.<br />
Masodszor, nem hinnem, hogy a nemzetet mint entitast minositettem volna, az viszont teny, hogy vannak olyan tulajdonsagok, amelyek altalanossagban jellemzoek egy nepcsoportra/ nemzetre.<br />
<br />
A poszt arrol szol, hogy sokan nyavognak azon, hogy mert bezzeg mi magyarok nem segitjuk egymast. En meg azt modnom, hogy nezzuk mega dolog masik oldalat is... <br />
<br />
Pont most akarok irni errol egy posztot, mert ez a magyarrral dolgozzak, vagy inkabb nem erdekes kerdes, sajnos nem egyertelmu.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/03/28/magyar_tenyleg_magyarnak_farkasa/full_commentlist/1#c17666849
Válasz erre: Magyar tényleg magyarnak farkasa?
2012-08-30T14:21:47+02:00
2012-08-30T14:21:47+02:00
zséroskenyér
http://blog.hu/user/389857
nem gondolom, hogy ennek minösitenie kene egy nemzetet stb.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/25/miert_hagyjak_el_a_magyarok_az_orszagot/full_commentlist/1#c17616390
Válasz erre: Miert hagyják el a magyarok az országot
2012-08-24T11:45:12+02:00
2012-08-24T11:45:12+02:00
Dubaimaskepp
http://blog.hu/user/715377
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/25/miert_hagyjak_el_a_magyarok_az_orszagot?fullcommentlist=1#c17572671" class="reply_nick_675774" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17572671 );">@pszichonauta</a>: <br />
<br />
En nagyon szeretnek otthon elni, ennek harom esetben latom realitasat: <br />
<br />
1. Valamiert ellehetetlenulok Dubaiban.<br />
<br />
2. Megtalalopm a modjat, hogy otthon, hogyan legyek sikeres (ez mutyi nelkul nem fog menni, benne van, adott esetben vallalom)<br />
<br />
3. Vallalom az, hogy ami toket osszegyujtottem, annyi van es kesz, hazamegyek es elvegetalok, elvezem azt amit Magyarorszag tud adni es mas orszagok nem, es nem panaszkodom, hogy csak ennyi van
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/25/miert_hagyjak_el_a_magyarok_az_orszagot/full_commentlist/1#c17616370
Válasz erre: Miert hagyják el a magyarok az országot
2012-08-24T11:41:55+02:00
2012-08-24T11:41:55+02:00
Dubaimaskepp
http://blog.hu/user/715377
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/25/miert_hagyjak_el_a_magyarok_az_orszagot?fullcommentlist=1#c17597932" class="reply_nick_647514" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17597932 );">@Eltévelyedés</a>: <br />
én itt egy olyan mentalitást szívok magamba, hogy nem akarok (túl sokat) trükközni.<br />
<br />
Egyetertek. En voltam otthon alkalmazott milliardos tenderen, voltam vallakozo. Mindket esetben elmondhatom, mutyi, csalas nelkul nem megy. Ezert kell meghoznod a dontest: Ott maradsz vagy nem. Olyan opcio nincs (es nem hiszem, hogy akar 20 ev mulva lesz), hogy haza is tersz, de mutyi, csalas nelkul a bipolaris, nyertes- vesztes rendszerben a nyertesek koze kerulsz. <br />
<br />
Szerintem.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17614600
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-08-24T08:09:50+02:00
2012-08-24T08:09:50+02:00
baro_ur
http://blog.hu/user/122211
Szerintem Magyarország helyzete pontosan olyan nagyban, mint a BKV helyzete "kicsiben". Rengetegen azt mondják, h addig nem vesznek jegyet amíg szar minőségű a szolgáltatás. Csak ez sajnos nem így működik. Amíg nem vesznek jegyet az emberek, addig nem is lesz jobb. Egyszerűen nincs miből. És azok szívják meg akik megveszik a jegyet, mert hiába becsületesek nem lesz jobb soha.<br />
<br />
Ugyan ez az adóval. Amíg az emberek nem fizetik be az adójukat hanem elcsalják, addig nem lesz jobb. Nincs miből. Ezért emelni kell az adókat, h legyen elég bevétel -> még kevesebben fogják befizetni. Catch 22.<br />
<br />
Nekem sem voltak megélhetési gondjaim Magyarországon, nem ezért jöttem el. Mindig volt pénzem kajára. Csak egyszerűen demotivált annak a tudata, h az állam elveszi a fizetésem több mint 50%-át, nem kapok semmit cserébe, és ha becsületesen befizetek minden járulékot akkor 50 éves koromra tudok összekuporgatni egy panellakásra valót. <br />
Velem egykorú ismerősnek meg saját vállalkozása van, az alkalmazottak minimálbérre vannak bejelentve (többit kapják borítékban), folyamatosan panaszkodik, h a kormány ellehetetleníti a vállalkozásokat, ki kell rúgnia ennyi meg ennyi embert, de azért 6 milliós autója van, nem részletre, lakás egy új lakóparkban, balatoni nyaraló épül..<br />
<br />
Nekem ezek nem elfogaható kilátások.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/03/21/vezetni_tanulok_2_resz/full_commentlist/1#c17614466
Válasz erre: Vezetni tanulok (2. rész)
2012-08-24T07:39:44+02:00
2012-08-24T07:39:44+02:00
baro_ur
http://blog.hu/user/122211
Nekem osztrák jogsim volt magyar útlevéllel. Természetesen nem váltották át UAE jogsira, kellett volna hozzá egy osztrák útlevél is. Az ítélet: 8 óra vezetés oktatóval, 3 elméleti óra, parkolási- elméleti és rutinvizsga.<br />
<br />
A feleségem még rosszabbul járt a magyar jogsi magyar útlevél kombóval, neki 20 órát kellett vezetnie és a fent említett vizsgák mellett még egy un. "assessment" tesztje is volt.<br />
<br />
Az egésznek eléggé lehúzás szaga volt, legomboltak rúlunk rengeteg pénzt. Mert ugyan ne mondja nekem senki, h egy brit aki egész életében az út rossz oldalán vezetett jobban boldogul itt mint egy magyar, és neki kb 20 perc alatt átváltják a jogsiját helyire. De nem is ez a legidegesítőbb. Hanem az, h még a románokét is...
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/25/miert_hagyjak_el_a_magyarok_az_orszagot/full_commentlist/1#c17614423
Válasz erre: Miert hagyják el a magyarok az országot
2012-08-24T07:29:39+02:00
2012-08-24T07:29:39+02:00
baro_ur
http://blog.hu/user/122211
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/25/miert_hagyjak_el_a_magyarok_az_orszagot?fullcommentlist=1#c17597932" class="reply_nick_647514" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17597932 );">@Eltévelyedés</a>: Egyetértek, a külföldön élő ismerőseim nagy többsége az irtózatos adóterhek miatt költözött külföldre. Miért is maradnék otthon ha 1) kaptam egy jó lehetőséget 2) nem 30 év alatt tudok annyit spórolni, h vegyek egy lakást hanem mondjuk 3..<br />
És azzal is egyet értek, h ha valaki megtapasztalja milyen egy olyan országban élni ahol rendesen működnek a dolgok, akkor nem akar többet otthon mutyizni.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/25/miert_hagyjak_el_a_magyarok_az_orszagot/full_commentlist/1#c17597932
Válasz erre: Miert hagyják el a magyarok az országot
2012-08-22T10:59:43+02:00
2012-08-22T10:59:43+02:00
Eltévelyedés
http://blog.hu/user/647514
Helló, jómagam is Külföld, London.<br />
<br />
"Hiszen a jelennel mi lenne a baj? Kevesebb munkanélkuli segélyt kell fizetni, a kivándorlók nem terhelik az ellátórendszert"<br />
<br />
Nos, otthon sem terheltem az ellátürendszert, hanem rohadsok adót fizettem. És szerintem sok van belőlem, aki nem az éhenhalás miatt ment külföldre. valahogy az összes barátom sok adót fizetett otthon, és most az Angol/svéd/új Zélandi GDPt növelik. Szintén nem kevéssel, nem mosogatunk.<br />
<br />
"Csak akkor mennek haza, ha az otthoni bipolaris rendszerben a nyertesek közé tudnak kerülni. Ami azt jelenti, hogy ők is beállnak a sorba, mutyiznak, korrumpálnak ha kell, ezzel termelik újra a rendszert. "<br />
<br />
Ezzel is vitába szállnák, én itt egy olyan mentalitást szívok magamba, hogy nem akarok (túl sokat) trükközni. Ugyan haza szeretnék menni (5-10 év), de ha csak úgy tudok megélni, hogy trükközök, akkor inkább kihagyom. Mert felmérem azt, hogy a)a gengszerek néha korán halnak, b)könnyű őket zsarolnin, az meg stresszes, ha sakkban tartanak valamivel és kényszerítenek valamire. (nem csak fizikai kényszerről van szó).<br />
<br />
Sokat gondolkoztam, hogyan is térhetek haza. Alkalmazottként kicsi r az esély, mert az ember nem szívesen ad lejjebb a fizetési igényéből. Esetleg annyit, amennyivel olcsóbb otthon az élet, de ez nem sok. Marad a vállalkozás, üzlet, de ki szeretne giroszost/fémtelepet/autókereskedést nyitni, miután milliós tendereken dolgozott?
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/03/21/vezetni_tanulok_2_resz/full_commentlist/1#c17576705
Válasz erre: Vezetni tanulok (2. rész)
2012-08-19T10:52:17+02:00
2012-08-19T10:52:17+02:00
bushi
http://blog.hu/user/58493
Az lenne a kérdésem hogy próbálta-e már valaki más EU országban honosíttatni a jogosítványát (pl. UK - egy cím kell hozzá meg egy nyilatkozat hogy 185 napja az országban vagy - persze senki nem ellenőrzi) szal ha megvan mondjuk a UK jogsi akkor azt itt beváltják UAE jogsira vagy kell hozzá egy UK útlevél is? Ha bárkinek van eről infoja kérem írjon ide: istvan.busak (kukac) gmail.com köszönöm!
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/25/miert_hagyjak_el_a_magyarok_az_orszagot/full_commentlist/1#c17572671
Válasz erre: Miert hagyják el a magyarok az országot
2012-08-18T15:41:44+02:00
2012-08-18T15:41:44+02:00
pszichonauta
http://blog.hu/user/675774
Én is így gondolom. Sok ismerősöm él külföldön, de senki sem akar hazajönni. Eddig csak olyanok jöttek haza, akiknek vmi családi gondja volt otthon, de normális esetben senki nem jön haza.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/06/25/itt_elo_nepek_sorozat_az_indiaiak/full_commentlist/1#c17523029
Válasz erre: Itt élő népek sorozat: Az indiaiak
2012-08-11T14:32:47+02:00
2012-08-11T14:32:47+02:00
baro_ur
http://blog.hu/user/122211
nagyon találó a leírás.. ;)<br />
már várom a filippínós cikket!
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/08/megint_szaud-_arabia/full_commentlist/1#c17503131
Válasz erre: Megint Szaúd- Arábia
2012-08-08T19:30:43+02:00
2012-08-08T19:30:43+02:00
baro_ur
http://blog.hu/user/122211
Ezzel ellentétben például Iránban ma is lehetséges a "Mutaa", az ideiglenes házasság, ami <br />
"az iszlám vallási jogban, a saríában privát, szóbeli házassági szerződés egy férfi és egy nem házas nő közt, élvezeti célokat szolgáló ideiglenes házasság." <br />
3 nap után fel lehetbontani :)<br />
<br />
ennek viszont mi értelme? :)
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/23/ramadan_96/full_commentlist/1#c17503082
Válasz erre: Ramadán
2012-08-08T19:21:39+02:00
2012-08-08T19:21:39+02:00
baro_ur
http://blog.hu/user/122211
Szaudi Ramadán alatt halál.. Főleg ha július/augusztusra esik, mint pl. idén. Rijádban 50 fok van és az arabok már dél körül elkezdenek bekattanni a szomjúságtól és éhségtől, és az amúgy is civilizálatlan közlekedési (vezetési) morál életveszélyessé fajul.<br />
Napközben nagyon nehéz ételhez/italhoz jutni, ezt csak a szállodákban meg compoundokban lehet megoldani.<br />
<br />
Bulik tényleg vannak, főleg a nagykövetségek szervezésében, de ezekre csak meghívásos alapon lehet bejutni, nekem személyesen még nem volt ilyenhez szerencsém. Szerintem ezeket - mivel ezek a külvilágtól amúgy is el vannak zárva - nem befolyásolja a Ramadán.<br />
<br />
Dubai tényleg teljesen más. Én kifejezetten élvezem a Ramadánt! Az amúgy teli bevásárlóközpontok szinte üresek és napközben mindenhol nyugi van. :) Nagyon sok étterem nyitva van napközben is, csak megcsinálják, hogy ne lehessen belátni kintről (függöny, fóla, stb). A reptéren pl simán láttam fehér burnuszos helyi arabokat falatozgatni.<br />
Az öltözködésben én nem vettem észre semmi különbséget az év többi szakához képest, de ez lehet, h csak a külföldiek intoleranciája miatt van. A helyiek meg ugyan abban a fehér burnuszban vannak mint egyébként. :)<br />
<br />
A közlekedés viszont itt is megváltozik, érezhetően agresszívabban vezetnek az emberek, főleg délután felé, és tényleg nagyon oda kell figyelni.<br />
<br />
Jelenleg a bulik hiányát szerintem inkább az időjárás okozza nem a Ramadán; olyan régóta még nem vagyok itt, h megéltem volna, h a kellemes téli időszakra esik. :)
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/03/28/magyar_tenyleg_magyarnak_farkasa/full_commentlist/1#c17502984
Válasz erre: Magyar tényleg magyarnak farkasa?
2012-08-08T19:01:04+02:00
2012-08-08T19:01:04+02:00
baro_ur
http://blog.hu/user/122211
Hallottam már hasonló sztorit, Mo-on sokan képzelik, h Dubaiban egyszerű munkát keresni.. A hasonlat viszont annyiban sántít, hogy ha már bent vagy az országban (lásd van vízumod) akkor sokkal egyszerűbb helyzetben vagy!
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17397863
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-25T17:25:36+02:00
2012-07-25T17:25:36+02:00
fletwwod_mac (törölt)
http://blog.hu/user/743071
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17358974" class="reply_nick_555358" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17358974 );">@milliliteratura</a>: Már ne haragudj, de milyen ipart?<br />
Gépész lennék ui. de Mo.-n már nem kellek senkinek sem.<br />
<br />
Más: vettem *magyar* májkrémet az xxx áruházban, rajta van, h magyar termék. Csak épp apró betűvel az is, hogy kb. 16%-a sertésmáj. Hökk! És a többi?<br />
Szintetikus méz, ami méhet nem látott, megvan?<br />
Vagy önts ki fél liter tejet, hogy reggelre legyen aludttejed... hehe.<br />
Sorolhatnám, pl. növényi eredetű tejföl, tejszínhab, stb.<br />
Felesleges, és meddő *ilyen* terméket előállító bármilyen ipart támogatni!<br />
<br />
Hamis élelmiszerért fizethetek hamis pénzzel?
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17397792
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-25T17:15:43+02:00
2012-07-25T17:15:43+02:00
fletwwod_mac (törölt)
http://blog.hu/user/743071
bocsánat: országban és nem orszábsn.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17397770
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-25T17:14:07+02:00
2012-07-25T17:14:07+02:00
fletwwod_mac (törölt)
http://blog.hu/user/743071
,,Nagyon sok olyan magyarral beszélek itt, olvasok tőlük, akik baromira nem akarták elhagyni az országot. Szerettek otthon élni. Küzdöttek otthon. Újra meg újra… buktak és felálltak. És továbbra is csak a megélhetés határán egyensúlyoztak. De tehetségesek, bátrak voltak és keresték az újabb és újabb lehetőségeket. Aztán egyszer csak a következő lehetőség pár ezer kilométerrel odébb tűnt fel. Bár nehéz döntés volt mindent hátrahagyni, mentek.''<br />
<br />
Posztoló akár az én életem történetét írta volna, de soha nem kommunikáltunk...<br />
sajnos ez a helyzet.<br />
<br />
Sokaknak nem adatik meg a lehetőség(többféle okból), hogy más országbsn is kipróbálhassák magukat. Érthetően tartanak attól, hogy mi lesz velük, de félelmüket az elmenőkre vetítik ki... ha nyíltan nem is vallják be félelmeiket.<br />
<br />
Ha a siránkozók közül valaki állítja, hogy bizton *tud* Mo.-n megélhetést biztosító munnkát adni (azonnal) és alkalmaz is, akkor leveszem a blogomat és maradok... helyette az itthoni csodás új munkáról írok: ennyi. <br />
Lehet jelentkezni, köszönöm!
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/23/ramadan_96/full_commentlist/1#c17396474
Válasz erre: Ramadán
2012-07-25T14:46:37+02:00
2012-07-25T14:46:37+02:00
Dubaimaskepp
http://blog.hu/user/715377
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/23/ramadan_96?fullcommentlist=1#c17383156" class="reply_nick_675774" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17383156 );">@pszichonauta</a>: <br />
<br />
Dubai es Szaudi eg es fold. Itt sokkal toleransabbak, <br />
hiszen a turizmusbol elnek. <br />
<br />
Amit olvasol, sajnos tobbnyire a szelsosegek es a szenzaciohajhaszas hatja at. Eloszor is Szaudi nagy. Teljesen mas a helyzet nyugaton- keleten, kisvarosban nagyvarosban... <br />
<br />
Szaudi igazi ketszinu orszag. Kifele iszlamnak megfeleles van, de latnad a szaudiakat amikor atszabadulnak Dubaiba bulizni... no meg ott is vannak bulik allitolag... (elnezest a szokasokat tarto muszlimoktol, nyilvan van ez is az is) <br />
<br />
Amugy meg mindig mondtam. Sosem egy vallassal van baj, hanem azzal, amikor a politikai hatalom nem valik el a vallasgyakorlastol...
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/23/ramadan_96/full_commentlist/1#c17396422
Válasz erre: Ramadán
2012-07-25T14:41:17+02:00
2012-07-25T14:41:17+02:00
Dubaimaskepp
http://blog.hu/user/715377
Megmondo:<br />
<br />
Mostanaban mas dolgok foglalkoztattak, ezekrol szuletett poszt :)))))))<br />
<br />
Viccen kivul, remelem kiderult es majd meg kiderul a posztokbol.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/23/ramadan_96/full_commentlist/1#c17391646
Válasz erre: Ramadán
2012-07-24T23:10:41+02:00
2012-07-24T23:10:41+02:00
megmondo
http://blog.hu/user/169980
Elolvastam az összes bejegyzést, nem rossz. de...<br />
Nem írod le mit eszel, iszol, milyen műsorokat nézel, egyedül vagy-e vagy sem, látogatsz-e haza, mit csinálsz ha szórakozol, hová kirándulsz, mi furcsa, mi nem az, a nyelv nehéz-e vagy sem, írsz e és olvasol-e,is mersz-e más maygart is, összejártok-e, miért nem?:) valami ilyesmit szerettem volna kérdezni Nyugi, nem vagyok profilozó..
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17391439
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-24T22:42:05+02:00
2012-07-24T22:42:05+02:00
euro_állás
http://blog.hu/user/671000
Az összes Nyugat-Európában élő ismerősöm jobban él jelenleg mint előtte itthon. Itthon is meg lehet élni, de picit több erőfeszítéssel. És persze kint sem hever a pénz a földön, sokan elfelejtik, hogy ott is dolgozni kell a pénzért.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17387336
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-24T14:56:33+02:00
2012-07-24T14:56:33+02:00
megmondo
http://blog.hu/user/169980
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17387288" class="reply_nick_169980" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17387288 );">@megmondo</a>: Még annyit, ha kimegyek bármit elvállalok, a szar pakolást is megfizetik busásan és olcsóbb az élet, de lehet fejlődni itt válogatok, beszűkülten gondolkodom, ezért nehéz itthon váltani is.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17387288
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-24T14:51:45+02:00
2012-07-24T14:51:45+02:00
megmondo
http://blog.hu/user/169980
Nos magam is azon gondolkodom, hogy új irányt veszek. A fizura nem panaszkodom, van szép családom, értelmes munkám. Ami zavar hogy nem igazán az alapján ítélnek itthon, amit teszel, hanem hogy kinek a seggét nyalod, ill ki kinek a felszopója és az érvényesül, te meg becsületes ember létedre nem boldogulsz.A boldogulsz a boldogsággal egy kiszámítható fejlődéssel egyenértékű elvont fogalom nálam. Minden nap küzdelmes és legfőképpen a kitettsége Mo-nak az ami bizonytalanná teszi az életet.Máshol sincs kevesebb mocskos ember ember mint itt, de talán százalékosan kevesebb mint nálunk. A béreket meg kellene emelni de ezzel elveszne a bedolgozói olcsóságában rejlő előnye az országnak.Ezért inkább a munkát terhelő adókat csökkentik( akarják), de ezzel neked nem lesz több pénzed a zsebben sajnos.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/23/ramadan_96/full_commentlist/1#c17383248
Válasz erre: Ramadán
2012-07-24T01:35:05+02:00
2012-07-24T01:35:05+02:00
jEnci
http://blog.hu/user/265917
Ezeket a szabályokat a "nyugati rohanó világban" elég nehéz betartani. Van egy kollégám, aki csinálja rendesen és tartja a vallási szokásokat, pl. nem eszik semmi olyan ételt, ami akár egy csepp alkoholt is tartalmaz stb. Kifagattuk, hogy ez miért jó neki, mert mi nem értjük. Azután sem értettük meg, hogy elmondta, hogy ez egy áldozat Alahnak. Meg amúgy is 10 éves kora óta csinálja és "csak" 1 hónap a 12-ből... Azt hiszem ezt kicsi gyerekkor óta szokni kell, hogy valaki így tudjon gondolkodni ezekről.<br />
Én azt tisztelem benne a legjobban, hogy képes úgy beszélni a vallásáról és elmondani a szokásaikat, hogy közben ezt nem akarja senkire ráeröltetni.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/23/ramadan_96/full_commentlist/1#c17383156
Válasz erre: Ramadán
2012-07-24T00:35:11+02:00
2012-07-24T00:35:11+02:00
pszichonauta
http://blog.hu/user/675774
Olvastam már néhány dolgot a Ramadánról. Bár az a szaúdiakról szólt, ahol kb. egész évben Ramadán van, már ami a konzervativizmust illeti.<br />
<br />
Egyébként Dubaiban az iszlám szabályait mennyire veszik komolyan? Mert nekem úgy jött le, hogy a nyugatiak nem igazán tartják be(pl. a fentebb leírt miniszoknya/short)
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17375904
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-23T02:14:01+02:00
2012-07-23T02:14:01+02:00
pszichonauta
http://blog.hu/user/675774
Azt azért jó lenne megvizsgálni(és már előttem néhányan ebbe az irányba kacsintgattak), hogy milyen nép is vagyunk mi tulajdonképpen?<br />
<br />
Anno, mikor a jogsimat csináltam, a pénztárcám valóságos pokollá változott, mert szükségtelen pótórák+ a vizsgabiztos-összedolgozva az oktatóval- kérte a jattot(végül átmentem máshova). Van olyan ismerősöm, akinek le kellett fizetnie a kukásokat, hogy elvigyék a szemetét. <br />
<br />
Az ismerőseimnek csak egy töredéke fizeti rendesen az adót, és ezt úgy adják elő, mint valami "húú, én most milyen underground harcos vagyok, most bemutatok a rendszernek, én vagyok az igazságosztó" életérzést. Mikor mondom, hogy én rendesen fizetem, akkor minimum hülye vagyok, de kaptam már olyan megjegyzést is, hogy "persze, akinek van pénze, azt tudja fizetni". Itt gondolom erősen célzott arra, hogy én biztos vmilyen tisztességtelen módon szerzem a pénzt.<br />
<br />
De nézzünk olyan témákat, ami nem 100%-ig személyes, hanem az utca embere is látja:<br />
BKV-t mindenki szidja, és a többség bliccel. Mert koszos-büdös, ritkán jár stb... Az új buszok már rég megérkeztek, ergo nem büdös. Egy csomó járat kevesebb, mint 5 percenként jár. Tehát gyakran. Akkor ezek mire várnak még? A következő indok az lesz, hogy "azé, me' mások is vannak a buszon" ? Közben a külföldi ismerőseim meg megrökönyödve hallgatták, hogy nálunk milyen könnyű bliccelni a buszon. Az adómorált már nem is meséltem el.<br />
<br />
Ráadásul senki sem vállalja a felelősséget. Mindig ez van: "Nekem azért szar, mert a főnököm/bölcsészek/oroszok/zsidók/pirézek ezt meg ezt csinálták". <br />
Van olyan ismerősöm, aki még a jogosítványszerzési történetemből is a zsidóknál kötött ki.<br />
<br />
Akkor miről beszélünk? Két ismerősöm azért veszett össze elég durván, mert az egyik beadatta magának a sertésinfluenza elleni védőoltást, a másik meg nem.<br />
És nem csak itt, a külföldi magyarok között is sok az ilyen. Olyan helyeken, ahol nem keresnek rosszul. Ez egyszerűen bennünk van.<br />
<br />
Szerintem ennek az országnak egy esélye van: ha a magyaroknak gyökeresen megváltozik a gondolkodásmódja.<br />
Ha ez sikerül, akkor jobb lesz. Ha nem, akkor mind elvesztünk.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17364575
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-21T03:00:37+02:00
2012-07-21T03:00:37+02:00
alte trottel
http://blog.hu/user/111085
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17351647" class="reply_nick_479780" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17351647 );">@franc0</a>: <br />
Lófausztot nem lehet!<br />
És Lézerjani? És Vitézy Dávid? És bármelyik polgármester? Képnek az ő viselője?
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17363660
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-20T22:21:04+02:00
2012-07-20T22:21:04+02:00
milliliteratura
http://blog.hu/user/555358
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17360640" class="reply_nick_675693" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17360640 );">@Környezettudatos</a>: akkor most jön a vicc poénja: közgazdász lennék :)<br />
ha tévednék, elnézést, de mintha az én időmben elég kemény átfedések lettek volna a tanárok meg a bölcsészek közt, de mivel a bölcsészek közül max szociológusokkal, esetleg szociopatákkal lógtam, fogalmam sincs, ki kicsoda a bölcsek közül.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17360930
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-20T16:08:30+02:00
2012-07-20T16:08:30+02:00
xylon
http://blog.hu/user/725138
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17360640" class="reply_nick_675693" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17360640 );">@Környezettudatos</a>: szerintem kozepiskolaban csak tanarkepes bolcseszdiplomaval lehet tanitani. Pl torteneszkent vagy angolszakoskent kezded es kesobb elvegzed a tanitashoz szukseges krediteket is. <br />
<br />
Tehat tanar==bolcsesz.<br />
<br />
De ez a bolcseszek folyamatos fikazasa mar kezd rendkivul kisstilu lenni. <br />
<br />
Tovabbiakban ezt a cikket forgasd:<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://mandiner.blog.hu/2012/02/27/felsookositas_6_kiskate_reformereknek">mandiner.blog.hu/2012/02/27/felsookositas_6_kiskate_reformereknek</a>
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17360640
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-20T15:30:57+02:00
2012-07-20T15:30:57+02:00
Környezettudatos
http://blog.hu/user/675693
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17358824" class="reply_nick_555358" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17358824 );">@milliliteratura</a>: Kicsit nézz utána. Igaz, hogy egy bölcsész lehet tanár, ha elvégzi a tanárképzést, de egy tanár soha nem bölcsész.<br />
<br />
Szerintem te is bölcsész karon végeztél és most mindenáron hasznosnak akarod beállítani ezt a semmire nem jó tudást, amit kaptál.<br />
<br />
Hogy értsed a bölcsészek problémáját, itt egy vicc. Szakállas, de igaz:<br />
<br />
Mit mond a közgazdász a bölcsésznek? <br />
- Egy sajtburgert és egy kis sültkrumplit kérek szépen!
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17359798
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-20T13:44:50+02:00
2012-07-20T13:44:50+02:00
milliliteratura
http://blog.hu/user/555358
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17359679" class="reply_nick_119273" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17359679 );">@kaskala</a>: oké, akkor annak ment, aki használja a fiókodat. nincs harag :)
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17359679
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-20T13:31:32+02:00
2012-07-20T13:31:32+02:00
kaskala
http://blog.hu/user/119273
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17358890" class="reply_nick_555358" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17358890 );">@milliliteratura</a>: <br />
olvass vissza kettőt.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17358974
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-20T12:31:36+02:00
2012-07-20T12:31:36+02:00
milliliteratura
http://blog.hu/user/555358
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17357320" class="reply_nick_66711" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17357320 );">@Muad\\\'Dib</a>: TE végzed ki a magyar ipart. nincs olyan, hogy valamivel többet fizetnél szívesen, ha itt készülne. van a kínai ing ezerért, a magyar ötezerért, a német meg tizenötért. a nép az ezrest veszi, a gazdagok meg a németet. mivel te se veszed az ötezrest, ezért a magyar ipart TE végzed ki. ennyire egyszerű. csinálj egy ruházati céget, tegyél bele pénzt, munkát, kockáztass, és akkor nem kell hisztizni, hogy nincs magyar.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17358890
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-20T12:22:27+02:00
2012-07-20T12:22:27+02:00
milliliteratura
http://blog.hu/user/555358
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17355494" class="reply_nick_119273" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17355494 );">@kaskala</a>: érdekes, nekem azt mondták, az anyám szült engem. és amikor a fiam született, akkor se volt ott az ország. szerencsére.<br />
amikor viszont adót fizetett a cégem, akkor bizony ott volt az egész ország, mindenki tartotta a markát, hogy még-még-még.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17358824
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-20T12:16:43+02:00
2012-07-20T12:16:43+02:00
milliliteratura
http://blog.hu/user/555358
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17355091" class="reply_nick_675693" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17355091 );">@Környezettudatos</a>: akkor számoljunk. 1010n termelő+mérnöknek jó esetben legalább 1010n gyereke van. ezeket tanárok oktatják, azok meg bölcsészek. számoljak tovább, vagy rájössz, hogy hülyeség amit írsz.<br />
ettől még túlképzés van bölcsészből. ha nem lenne túlképzés, nem lenne ekkora a bölcsész-munkanélküliség.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17358402
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-20T11:30:04+02:00
2012-07-20T11:30:04+02:00
kaskala
http://blog.hu/user/119273
kaskala 2012.07.19. 21:25:52 <br />
jo erzes frocsogni haza,hogy milyen saz ez az orszag,de ez az orszag adott nektek eletet..szanalmas fergek..<br />
<br />
ezt a bejegyzést nem én írtam.<br />
a: Blog.hu válaszértesítő [commentnoreply@blog.hu]<br />
üzenete alapján kerültem ide, most, előtte a blogot sem olvastam.<br />
nem értem, hogy szólhatott hozzá valaki a nevemben.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17357988
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-20T10:43:36+02:00
2012-07-20T10:43:36+02:00
Muad\\\'Dib
http://blog.hu/user/66711
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17357953" class="reply_nick_42926" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17357953 );">@Gerry.</a>: <br />
Ó, persze, biztosan sokkal jobbak a "működő" Dubai-ban a munkakörülmények. Ugyanis az egész megjegyzésem innen indult. Hogy amennyiben leírjuk egy rendszerről, hogy milyen remekül működik, egy másikkal szemben, esetleg meg kellene nézni ennek az alapját is...
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17357953
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-20T10:38:32+02:00
2012-07-20T10:38:32+02:00
Gerry.
http://blog.hu/user/42926
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17357320" class="reply_nick_66711" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17357320 );">@Muad\\\'Dib</a>: Mikozben valodi szelsosegeket pufogtatsz el (bar nem tudom konkretan hany nyugati dolgozik pakisztani gyarakban felsovezetokent), amiknek a relevanciajat nemileg csokkenti, hogy adott orszagokban iszonyatos korulmenyek (is) vannak, nem putszan egyes munkahelyek sajatja ez (illetve a jobb munkakorulmenyek dragabb munkaerot is jelentenek. Kinaban jobbak a korulmenyek es a fizetesek, s lam, szamos ceg attelepiti a gyartokapacitasat Vietnamba es Indoneziaba, leven Kina kezd tul draga lenni), magyaran erosen borgozos elkepzeles Eu standardokat elvarni toluk, elfelejted, hogy az oly sokat melgetetett Nyugat alapvetoen heveny csuklorohamot kapna a magyar munkakorulmenyektol. Nem a fizetesekre gondolok, hanem pusztan a munkavallalok sokszor csupan papiron letezo jogaira, esatobbi, esatobbi, esatobbi. Nem mindig es mindenhol, de aranyaiban igen.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17357946
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-20T10:37:44+02:00
2012-07-20T10:37:44+02:00
csacse
http://blog.hu/user/363844
jót szóltál. egyetértek
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17357745
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-20T10:15:35+02:00
2012-07-20T10:15:35+02:00
stabiloboss
http://blog.hu/user/177373
köszönöm, hogy leírtad a cikkben helyettem is a gondolataimat! pontosan így éreztem én is, mikor megismertem a működő rendszert.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17357600
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-20T09:59:02+02:00
2012-07-20T09:59:02+02:00
csi szi
http://blog.hu/user/355727
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17354189" class="reply_nick_725138" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17354189 );">@xylon</a>: Dehogynem, rendszerszinten is. Mi az hogy. A világ nagyobb részében legalább olyan korrupt az elit, mint nálunk. Mondjuk a "nagy" Nyugaton nem, bár ott is van, csak ízlésesebben csinálják, illetve jobban leplezik. Illetve már rég túljutottak azon a korszakon, amikor lejátszották, hogy ki lesz a kerítésen belül.<br />
Magyarország legfőbb baja inkább az egymást visszarángató, irigy, örök pesszimista, széthúzó, dögölgjön meg a szomszéd tehene is mentalitás. Ami persze nem jelenti azt, hogy a politikai elit legtöbb tagja nem érdemelne meg egy súlyos börtönbüntetést, az világos. Csak hát ez az elit közülünk vétetett, olyan, mint az átlag, nem valami kívülről érkezett élősködő sereg, akikkel szemben mi mind becsületesek vagyunk.<br />
Olyanok vagyunk mint a görögök, lusták vagyunk, szeretünk hitelből költekezni, nem szeretünk adózni, szeretjük a rokonságunkat közalkalmazottnak felvetetni, már ha módunkban áll stb.<br />
Ettől függetlenül a görög (és általában a déli) ember hozzáállása az élethez még mindig sokkal pozitívabb. Mi meg félúton vagyunk, szeretnénk olyanok lenni mint az osztrákok meg a svájciak, skandinávok, példaképnek tekintjük őket, de reménytelenül balkán vagyunk.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17357320
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-20T09:27:32+02:00
2012-07-20T09:27:32+02:00
Muad\\\'Dib
http://blog.hu/user/66711
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17357271" class="reply_nick_715377" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17357271 );">@Dubaimaskepp</a>: <br />
Egyáltalán nem vagyok vak, pontosan tudom, milyen körülmények között készülnek azok a cikkek, melyeket itt megveszünk. És valóban nem fizetnék az általad említett összeget egy nadrágért, de fizetnék valamivel jobb árat érte, ha például tudnám, hogy nálunk, vagy a környéken készült. De ugye ez nem fog menni, hiszen a jóságos demokráciának hála a hazai ipart kivégezték, lévén nem versenyképes a rabszolgamunkával. Persze, lehetett volna ez ellen tenni, de az ugye a kényelmes Európának már túl nagy szó. A Free Tibet (mintha egyébként Tibet, nem egy elnyomó teokrácia lett volna) táblával rohangálni, meg bedobni pár sört még megy, de ezen túl már felelősen gondolkodni nem sikerül...<br />
Egyébként például Kína, ahol nyilván továbbra is fényévekre vannak a munkakörülmények az Európaitól legalább minimálisan halad a normális irányban, ugyanis rengeteget javultak az utóbbi 10 évben a munkakörülmények. Ennek ellenére ők mindig megkapják ezt az arcukba, mert ők a rossz diktatúra kalapba kerültek...
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17357271
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-20T09:19:42+02:00
2012-07-20T09:19:42+02:00
Dubaimaskepp
http://blog.hu/user/715377
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17357172" class="reply_nick_66711" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17357172 );">@Muad\\\'Dib</a>: <br />
<br />
Ezert irtam, hogy nem latod globalitasaban a vilagot. Azt irod, hogy alszentnek tartod az europai/ amerikai demokraciakat. Csakhogy Magyarorszag ugyanebbe a sorba tartozik. Mi vagyunk az 53. leggazdagabb orszag a vilagon (ha jol emlekszem,de valahol itt) es bizony mi ugyanugy kizsakmanyolunk.<br />
<br />
Es attol, hogy te nem vallalsz pakisztani gyarban munkat, hogy en nem utom minden nap korbaccsal a pakisztani munkasokat, attol meg mindketten ugyanolyan haszonelvezoi vagyunk a harmadik vilag leigazottsaganak.<br />
<br />
Kettonk kozott a kulonbseg csak annyi, hogy a rendszer teged tavol tart attol, hogy kozvetlenul latnod kelljen az ehezo kisfiut, aki varrja a polodat. Te csak(nem tudom mit dolgozol pelda) megbizast adsz a fuvarcegnek, meg a beszezonek, hogy rendeljen egy kontenernyi NIKE polot Pakisztanbol.<br />
<br />
Es tedd a szivedra a kezed. te sem adsz egy nadragert 40.000 forintot, csak azert, mert az a jolfizetett nemet munkas varrja, havi 2000 euros berert plusz szocialis ellatasert.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17357172
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-20T09:04:27+02:00
2012-07-20T09:04:27+02:00
Muad\\\'Dib
http://blog.hu/user/66711
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17357129" class="reply_nick_715377" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17357129 );">@Dubaimaskepp</a>: <br />
Azért van egy apró különbség. Én nem szívesen vállalnék munkát mondjuk egy pakisztáni gyárban vezetőként. Arra valóban nincs ráhatásom, hogy mit csinálnak ott, de nem kívánnék aktívan részt venni benne. <br />
Épp ezért tartom borzalmasan álszentnek az európai (na meg USA) demokráciákat. Vannak rossz diktatúrák (ezek nem azt csinálják, amit mondunk nekik), meg vannak jó kizsákmányolók, mert ők a barátaink. <br />
Egyébként Magyarországnak is jobban menne, ha a kinti körülményeknek megfelelően dolgoztatná az embereket, de az ugye mondanom sem kell, kissé fura lenne itt. Ezért nem korrekt ilyen téren összehasonlításokat tenni.<br />
Egyébként bocs, ha kissé nyers voltam, de még korán van, és kösz a választ.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17357154
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-20T09:01:12+02:00
2012-07-20T09:01:12+02:00
atiz
http://blog.hu/user/178475
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17353523" class="reply_nick_265348" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17353523 );">@O.D. N.SZ.B.</a>: ebben a diplomas visszateresben szerintem ne remenykedj: a kivandorlassal jaro nehezsegek egy atmeneti idoszak utan elhalvanyulnak.<br />
<br />
Magyarorszag kizart, hogy rovid idon belul tudna egy olyan elheto kornyezetet biztositani, amivel visszacsabithatja az elvandorolt munkaerot.<br />
<br />
Amikor meg mar megszoktad a kornyezeted - esetleg csaladot alapitottal - mi a francnak cihelnel megint ossze? A rossz emlekek visszatarto erejerol nem is beszelve...<br />
<br />
Szoval ne altasd magad, ez a folyamat csak lassulni tud, visszafordulni aligha.<br />
<br />
Illetve egy esetben: ha ven hulye leszek, a gyerekek mar a maguk utjat jarjak, es nekiallok szentimentalis barom lenni. Bar ahogy az egeszsegugyet nezem, majdnem kizart, hogy a nyugdijasgeneracio visszavandoroljon a szulofoldjere.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17357130
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-20T08:57:30+02:00
2012-07-20T08:57:30+02:00
notib
http://blog.hu/user/42636
Kár ragozni a dolgot, kicsi országunknak egyetlen, de sajnos alapvető baja van...<br />
<br />
Itt mindenki remekül ért a MÁS MUNKÁJÁHOZ....<br />
<br />
Nálunk zseni politikusok, fodrászok, taxisok, postások vannak, akik a világ minden dolgához értenek, csak a politika valahogy nem működik, a taxis maffia sem akármi, a posta csak tévedésből viszi időben és pontosan a küldeményeket, a figarók hajkölteményeitől megáll az ész és egyhelyben topog...<br />
<br />
ha mindenki a SAJÁT MUNKÁJÁHOZ értene, akkor tényleg az IMF-EU jöhetne hitelért kuncsorogni, és nem fordítva...
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17357129
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-20T08:57:20+02:00
2012-07-20T08:57:20+02:00
Dubaimaskepp
http://blog.hu/user/715377
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17357007" class="reply_nick_66711" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17357007 );">@Muad\\\'Dib</a>: <br />
<br />
Tudod ezenmar gondolkodtam hogy errol irok egy posztot... <br />
<br />
Alapvetoen teljesen igazad van, mar ami a rapbszolgamunkasokat illeti, de nem latsz egy nagyon fontos dolgot. Valojaban ez itt nem mas, mint az egesz vilag lekepezodese parezer negyzetkilometeren.A te joletedet nem a rabszolgamunkasok biztositjak? Dehogynem. (olcso fa del amerikabol, olcso laptop, teve stb kinabol, call center indiaban, pakisztanban gyartott Nike polo stb stb)<br />
<br />
Csak itt nincs meg az a sokezer kilometer ami elrejti a szemed elol ezeket a dolgokat, hogy aztan a tudatlansag labain allo erkolcsi magaslatrol szonokolj. <br />
<br />
Arrol meg nem beszelve, hogy a szerencsetlen indiai, pakisztani azert menekul ide, mert otthon Neked varrna ehberert a NIke polot, itt meg legalabb etelt tud tenni az asztalra, abbol a penzbol, amit te a benzinert kifizetsz... <br />
<br />
(nem mellesleg az en vilaglatasomon nagyon sokat valtoztatott, hogy szembesultem a harmadik vilag (nem csak penzbeli) szegenysegevel)
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17357030
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-20T08:37:44+02:00
2012-07-20T08:37:44+02:00
Cumi
http://blog.hu/user/735595
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17355494" class="reply_nick_119273" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17355494 );">@kaskala</a>: Már csak az a kérdés, hogy milyen életet adott. Ahol nem mondhatod el a véleményed, mert másnap indoklás nélkül kirúgnak. Ahol a 80 éves még százezrekért tanácsadó, a fiatalnak meg nincs munkája. Nem ezt az életet kértem.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17357007
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-20T08:33:57+02:00
2012-07-20T08:33:57+02:00
Muad\\\'Dib
http://blog.hu/user/66711
Jajj, de aranyos blog. Na persze, lehet szeretni ott élni, sőt biztos kellemesek a körülmények, jó a pénz. Igaz ez leginkább annak jó, aki nem túl finnyás erkölcsileg, meg gerincileg, lévén lényegében ezt a fene nagy jólétet effektíve rabszolgasorban tartott munkásokkal érik el. Persze a felséges projekt manager úrnak nyilván ilyen apróságok nem bántják a szemét. De tudod mit, Észak-Koreában is jól lehet élni, ha pont olyasmiben vagy profi, amire szükségük van...
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17356630
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-20T05:31:09+02:00
2012-07-20T05:31:09+02:00
klacus
http://blog.hu/user/156940
JAh végre szívesen látnám már az életpályamodellt, a hazai átlagbérre is....
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17356530
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-20T02:00:19+02:00
2012-07-20T02:00:19+02:00
Intizar
http://blog.hu/user/288352
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17354513" class="reply_nick_738658" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17354513 );">@Cerberus üvölt Viktor fülébe</a>: Nyugi. Nem tudja, mi az egyiptológus. Csak valami irtózatosan haszontalanul hangzó dolgot akart kitalálni, ennyire futotta neki. Ötven, hatvan, jó vicc. Németesből volt talán annyi egy évfolyamon már húsz évvel ezelőtt is.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17356520
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-20T01:48:55+02:00
2012-07-20T01:48:55+02:00
Pan Modry
http://blog.hu/user/351914
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17356507" class="reply_nick_378330" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17356507 );">@HK417</a>: <br />
Szerintem sokaknak ez csak atmeneti hogy mekiznek.<br />
Csinaljak addig ameddug belerazodnak az uj eletbe, majd viszonylag hamar valtanaj.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17356507
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-20T01:28:36+02:00
2012-07-20T01:28:36+02:00
HK417
http://blog.hu/user/378330
Mikor Gyurcsány azt mondta el lehet menni,felszámoltam a cégeket és elmentem--először rossz döntés(London),aztán másodikra bejött.<br />
Igazából azokat tudom nagyon "sajnálni",akik diplomával esetleg diplomákkal elmennek és aztán gyorséttermekben,meg farmokon,halüzemekben,stb. végeznek olyan alulfizetett aljamunkákat amikre már az arab bevándorló sem néz rá.De kénytelen,hiszen amelyik diploma otthon sem ér semmit,az jó eséllyel máshol sem.<br />
Ráadásul meg nem értenek semmihez,legtöbbször semmiféle kétkezi,jobbanfizető munkára sincs esélyük--na ezeknek kár volt egyetemre járni.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17356491
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-20T01:09:50+02:00
2012-07-20T01:09:50+02:00
xylon
http://blog.hu/user/725138
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17356488" class="reply_nick_244136" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17356488 );">@tildy:)</a>: az orvosok jelentos resze vegzes utan gyogyszercegeknel lesz effektive sales-es.<br />
<br />
Ez sokkal nagyobb kart okoz mint a kivandorlas.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17356488
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-20T01:06:11+02:00
2012-07-20T01:06:11+02:00
tildy[UK]
http://blog.hu/user/244136
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17353533" class="reply_nick_31257" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17353533 );">@basel</a>: Ennyi erovel az is megkarositja az orszagot, aki bar diplomat szerez, de soha nem dolgozik a ( diploma altali) szakmajaban, netan beall a gyarba szalag melle ... Abban az esetben ugyanugy felesleges penzkidobas volt... <br />
<br />
Viccet felreteve, mindig lehet valakit talalni, akibe bele lehet rugni.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17356447
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-20T00:35:18+02:00
2012-07-20T00:35:18+02:00
Pan Modry
http://blog.hu/user/351914
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17355498" class="reply_nick_715377" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17355498 );">@Dubaimaskepp</a>: <br />
En nem hiszek abba hogy csak egy kis erofeszites es jo lesz.<br />
Szerintem a legfontosabb hogy folyamatosan erofeszitest kell tenni, es ha az erofeszites iranya megfelelo, abbol teljesitmeny lesz, a teljesitmenybol pedig egy jobb let.<br />
En ezt inkabb egy folyamatnak latom, amiben sohasem lehet hatradolni, de ha mindez folyamatos akkor a folyamatos novekmenynek evtizedes tavlatban szep eredmenyei lesznek.<br />
<br />
Ez egyebkent hianyzik Magyarorszagrol, itt tul sokan varnak csodat, es aki csodat var, annak a legegyszerub csodat igerni.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17356364
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-20T00:04:49+02:00
2012-07-20T00:04:49+02:00
Dubaimaskepp
http://blog.hu/user/715377
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17356283" class="reply_nick_31257" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17356283 );">@basel</a>: <br />
<br />
Most igy hajnal kettokor nem jut eszembe mas megoldas, de az adminisztrativ korlatozas nem celravezeto az tuti. A szabad verseny korlatozasa soha meg jora nem vezetett.<br />
<br />
Es szerintem nem ott van a gond, hogy jobb e MAgyarorszagon vagy nem... nem ez inditotta el a kivandorlasi hullamot, hanem, hogy mostanra mar a remeny sincs, hogyvalamilyen iranyba haladunk.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17356360
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-20T00:03:56+02:00
2012-07-20T00:03:56+02:00
DDD3
http://blog.hu/user/290631
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17356162" class="reply_nick_675693" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17356162 );">@Környezettudatos</a>: <br />
Úgy vélem, hogy az, amiről te beszélsz (a felülről lefelé építkezés), már megbukott. Csak a mikroközösség építése, és az onnan való előrelépés, majd a politikára való nyomásgyakorlás, illetve az alulról érkező képviselők helyzetbe hozása segíthet. 23 éve várunk arra, hogy az állam leüsse a labdát
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17356283
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-19T23:41:16+02:00
2012-07-19T23:41:16+02:00
basel
http://blog.hu/user/31257
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17355140" class="reply_nick_715377" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17355140 );">@Dubaimaskepp</a>: <br />
Ez így ebben a formában nyilvánvalóan nem igaz. Az államilag támogatott oktatásnak nem előfeltétele, hogy a szüleid adót fizessenek, hogy legyenek egyáltalán ismert szüleid, rokonaid.<br />
Az oktatás olyan közjószág, amivel a jövőbe fektet be az ország nem kis összegeket, és nyilván nem kívánatos, hogyha ezek a befektetések a megtérülésük előtt elmennek más országokat boldogítani.<br />
<br />
Valószínűleg nem a röghöz kötés a megoldás, és nem dobja fel a közhangulatot az sem, ha az oktatás ingyenességét kötöm otthon lehúzott évekhez. De ha már erről a témáról beszélünk, pláne diplomásként, értelmiségiként, akkor nem kéne ennyire rövidlátóan csak szubjektíven, az egyén szemszögéből nyavalyogni.<br />
Adott probléma, hogy ha rossz gazdasági körülmények közé kerül az ország legelőször a legmobilabb, legértékesebb munkaerő lép le, beindul az agyelszívás, és ez csak kumulálja a problémákat. Erre kell egy kormányzati válasz, és ha nem tetszik a mostani, állj elő jobbal! (Attól kíméljetek meg, hogy "legyen jobb Magyarországon, és akkor majd nem mennek el", próbáljunk egy kicsit felnőni a feladathoz:)
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17356162
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-19T23:16:26+02:00
2012-07-19T23:16:26+02:00
Környezettudatos
http://blog.hu/user/675693
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17355960" class="reply_nick_283988" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17355960 );">@seagull</a>: Igen, az állam kezében van az ütő és le kéne ütnie a labdát...rendbe kéne tennie magát, utána elérnie, hogy versenyképes fizetések repkedjenek az állásinterjúkon....és akkor lehet a morált követelni. Ma a legtöbben felmentik magukat a lógásért és valljuk be, nehéz elítélni az ilyen embert, amikor 100000 forintból kéne megélnie és fejlesztenie a mikroközösségét. :) Vicces.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17356146
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-19T23:14:07+02:00
2012-07-19T23:14:07+02:00
Környezettudatos
http://blog.hu/user/675693
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17355177" class="reply_nick_715377" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17355177 );">@Dubaimaskepp</a>: Hosszútávon is igaz, ha igaz az is, hogy egy adott ország termeli a nem termelőket. Csak tudásból nem lehet megélni. A tudás alkalmazásából lehet megélni. Namost hiába van nekünk határtalan mennyiségű okos (?) emberünk, ha egy sem hajlandó értéket teremteni, mert neki a diplomája okán jár minden. A magyar értelmiség gyönyörűen felmutatta a saját hülyeségét az eltelt évtizedek alatt. Posztharcok, a tehetségek hátán evickélése a többségnek, kirakat eredmények....és a szokásos széthúzás.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17356127
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-19T23:11:03+02:00
2012-07-19T23:11:03+02:00
Ma Ő, holnap Te vagy Én ?
http://blog.hu/user/175399
már a Határetkelő is itt van,ajánlom olvasni minde trollnak:<br />
<a rel="nofollow" href="http://hataratkelo.blog.hu/2012/07/19/az_eletunk_pokol_lett?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2012_07_19&utm_campaign=index">hataratkelo.blog.hu/2012/07/19/az_eletunk_pokol_lett?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2012_07_19&utm_campaign=index</a><br />
<br />
Én is 12 éve "leléptem" azóta ÉLEK,igy nagybetűvel, aki nem hiszi,menjen külföldre,akinek meg jó otthon élvezze,de hogy én vissza nem megyek az tuti!!!!
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17355960
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-19T22:39:19+02:00
2012-07-19T22:39:19+02:00
seagull
http://blog.hu/user/283988
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17355328" class="reply_nick_42926" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17355328 );">@Gerry.</a>: "Hanem azert is, mert az eletminoseg mas. Amihez persze kell penz, tiszta sor. De kedves emberek, jo munkamoral, alapvetoen logikus allamapparatus, stb mind-mindg kell. "<br />
<br />
Végre láttam ilyet is leírva. Mennyire így van!
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17355915
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-19T22:28:39+02:00
2012-07-19T22:28:39+02:00
Sierrababa
http://blog.hu/user/578589
Szívemből szóltál...Imádom Magyarországot, szeretem a Balatont...de 4 éve eljöttünk, és nem is nagyon látom, hogy mostanában visszamennénk...már itt érezzük magunkat otthon, itt vannak a barátaink, a munkánk, az életünk...
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17355824
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-19T22:13:01+02:00
2012-07-19T22:13:01+02:00
DDD3
http://blog.hu/user/290631
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17355783" class="reply_nick_600563" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17355783 );">@online távmunkás</a>: <br />
Na jó, befejeztem a sörivás közbeni kommentelést...
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17355804
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-19T22:09:57+02:00
2012-07-19T22:09:57+02:00
DDD3
http://blog.hu/user/290631
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17355783" class="reply_nick_600563" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17355783 );">@online távmunkás</a>: <br />
Az adott témával kapcsolatban mennyire relevánsak és előrevivőek a kommentjeid?
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17355798
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-19T22:09:25+02:00
2012-07-19T22:09:25+02:00
Józsi bácsi, a frappáns visszavágások nagymestere
http://blog.hu/user/739109
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17354165" class="reply_nick_725138" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17354165 );">@xylon</a>: tényleg nem az 50 egyiptológussal van a gond, hanem azzal, hogy ma magyarországon 54(!) helyen képeznek tanárt, akiknek a 95%-a persze nem a szakmájában helyezkedik el...
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17355783
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-19T22:07:31+02:00
2012-07-19T22:07:31+02:00
Online Távmunkás
http://blog.hu/user/600563
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17355760" class="reply_nick_290631" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17355760 );">@DDD3</a>: Ne tévesszük össze az értelmetlen vagdalkozást a tények kijavításával.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17355768
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-19T22:05:44+02:00
2012-07-19T22:05:44+02:00
Online Távmunkás
http://blog.hu/user/600563
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17354165" class="reply_nick_725138" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17354165 );">@xylon</a>: Én érzem, de azt is érzed, hogy az ország lakosságának a többsége nem járt egyetemre vagy járt, de fogalma sincs a felsőoktatási rendszerről. Amikor elkezdtek cikkezni az egyiptológus túlképzésről, akkor jött ez a nagy bölcsészutálat.<br />
<br />
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17354513" class="reply_nick_738658" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17354513 );">@Cerberus üvölt Viktor fülébe</a>: Most 10 fő az ELTE kerete, de korábban több volt. Én egyébként csak 2 egyiptológiát végzett embert ismerek, az egyik nem a szakmájában dolgozik, mert nem kapott állást, a másik pedig a szakmában dolgozik, rendszeresen jár egyiptomi ásatásokra, de nem tudna önállóan megélni belőle...
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17355760
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-19T22:04:39+02:00
2012-07-19T22:04:39+02:00
DDD3
http://blog.hu/user/290631
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17355593" class="reply_nick_715377" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17355593 );">@Dubaimaskepp</a>: <br />
<br />
"@dabadab: Az angoltanár, franciatanár és a magyartanár szakok a pedagógia szakterülethez tartoznak, nem a bölcsészethez. Nézd meg a felvi.hu oldalán például az ELTE-PPK mesterszakjait. <br />
"<br />
<br />
Látod, erről beszélek. Aprítják egymást, a semmiért.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17355726
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-19T21:59:09+02:00
2012-07-19T21:59:09+02:00
Online Távmunkás
http://blog.hu/user/600563
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17354189" class="reply_nick_725138" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17354189 );">@xylon</a>: Mindenhol úgy érzik, hogy náluk a legkorruptabbak a politikusok :)
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17355720
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-19T21:58:04+02:00
2012-07-19T21:58:04+02:00
Online Távmunkás
http://blog.hu/user/600563
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17354296" class="reply_nick_33629" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17354296 );">@dabadab</a>: Az angoltanár, franciatanár és a magyartanár szakok a pedagógia szakterülethez tartoznak, nem a bölcsészethez. Nézd meg a felvi.hu oldalán például az ELTE-PPK mesterszakjait.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17355719
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-19T21:58:03+02:00
2012-07-19T21:58:03+02:00
DDD3
http://blog.hu/user/290631
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17355498" class="reply_nick_715377" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17355498 );">@Dubaimaskepp</a>: Joogs, és elnézést kérek. Sajnos én is egy frusztrált pöcs leszek, ha arra gondolok, hogy Európa egyik legjobb helye lehetne Magyarország. Szinte minden adott hozzá. És ehhez képest mi lett.<br />
<br />
Mert szeretem a hazámat de már megfojtott a légkör.<br />
<br />
Azért legkésőbb 2006-ban mindenkinél le kellett volna esnie a tantusznak, de továbbra is csak az ígéreteknek bedőlés megy és a sült galamb várás és az álproblémákon rágódás és a valódi problémák szőnyeg alá söprése. És még mindig annak hisznek az emberek, aki nagyobbat ígér, vagy annak, aki rá tud mutatni valakire, hogy Ő a hibás mindenért.
https://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni/full_commentlist/1#c17355689
Válasz erre: Külföldön dolgozni, kivándorolni…
2012-07-19T21:53:14+02:00
2012-07-19T21:53:14+02:00
DDD3
http://blog.hu/user/290631
<a href="http://dubaimaskepp.blog.hu/2012/07/19/kulfoldon_dolgozni_kivandorolni?fullcommentlist=1#c17355494" class="reply_nick_119273" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17355494 );">@kaskala</a>: Egyáltalán nem jó érzés. És nem az ország adott életet. Anyám adott életet és áldozatos munkával felneveltek a szüleim ellenszélben, a tanáraim áldozatos munkával megtanítottak, amit tudnom kell, ellenszélben. Majd munkába álltam és dolgoztam és adóztam egy csomót és azt láttam, hogy nem lesz belőle semmi.